Innmeldingsskjema for Norsk MO- og Olliersforening.

Ordinært medlemskap koster kr 200,- per år.
Familiemedlemskap (gruppemedlemskap): hovedmedlemmet betaler kr 200,-, mens de øvrige familiemedlemmene betaler kr 50,- per person. Familiemedlemskap gjelder for foresatte og barn under 18 år. Etter fylte 18 år, må man melde seg inn som ordinært medlem dersom man har annen bostedsadresse enn sine foresatte (ifølge folketrygden).
For familiemedlemskap legger man først inn den som hovedmedlemmet som ordinært medlemskap, der er det også en link "Legg til familiemedlem" for å registrere resten av familien.

Er man 4 stykker skal man altså først fylle ut "Ordinært medlem" en gang, deretter trykke på "Legg til familiemedlem" og legge inn info for hver av de tre andre familiemedlemmene.

Ikke trykk på "Send Inn" før du har lagt inn alle.

Støttemedlemskap: valgfri sum, minimum 50 kr.

Når vi har mottatt skjema vil du etterhvert få en mail fra oss angående betaling/faktura.

Hvis et medlem/familiemedlem er under 15 år og vil melde seg inn separat, må vi ha underskrift av foreldre. Dette blir også eventuelt tilsendt.

Ved spørsmål, send oss en mail: norskmoforening@gmail.com

Ordinærtmedlem
Pris: 200